١٠ نکته از استقلال - نفت که در جایی نخوانده‌اید


نفتی ها به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ پانزدهم چهار بازی انجام داده اند و دو بازی شان نیز عقب افتاد. یکی از آن بازی ها، دیدار این تیم مقابل استقلال است.

 


موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال , نفت , تهران , بازی , لیگ , برتر ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه ا 14:4 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

آبیته نرم افزاری فوق العاده برای طرفداران تیم استقلال است که امکانات جالب و کامل دارد.
برنامه فوق که توسط سایت آبیته دات کام منتشر شده است بخش های مختلفی دارد که در زیر برخی از آنان را نام میبریم:
-آخرین اخبار تیم استقلال و بازیکنان آن در سایت آبیته
-مقالات اختصاصی راجع به استقلال
-اخبار راجع استقلال در روزنامه های مختلف
-عکس بازیکنان استقلال
-اس ام اس های ویژه طرفداران استقلال
-بخش عکس های طنز (ترول) ویژه استقلالی ها
و…
پیشنهاد ما به شما این است که اگر طرفدار تیم استقلال هستید این نرم افزار اندروید را به هیچ وجه از دست ندهید.
براى دانلود این برنامه ایران اندروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 نرم افزار بی نظیر


 




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: اخبار تیم استقلال برای اندروید ، برنامه آبیته اندروید ، دانلود اپلیکیشن تیم استقلال برای اندروید ، دانلود برنامه تیم استقلال برای اندروید ، دانلود برنامه طرفداران تیم اندروید ، نرم افزار استقلال برای اندروید ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه ا 20:55 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

 

سلام و خیر مقدم بازدید کننده ها و دوستان گرامی و عزیزم.

دوستان درخواست نرم افزار داشتند واسه طراحی وبلاگ و صفحات وب.

امروز  این نرم افزار کاربردی و آسان رو به دوستان معرفی میکنم تا راحتتر بتونن فالب بسازند.

satare WYSIWYG Web Builder 9.0 satare

برنامه ای رایگان و کم حجم برای طراحی و ساخت صفحات وب بدون نیاز داشتن آشنایی با کد نویسی می باشد .

این نرم افزار تمامی امکانات ، ابزارها ، قالب ها را در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر به راحتی بتواند سایت یا وبلاگ مورد علاقه خود را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی طراحی کند. آخرین نسخه این نرم افزار قدرتمند به همراه ۱۵۰ قالب زیبا و از پیش آماده شده را آماده کرده ایم.

 

از ویژگی های نرم افزار WYSIWYG Web Builder می توان ایجاد آلبوم عکس تحت وب ، پشتیبانی از Jquery، ایجاد فرم های حرفه ای و زیبا را نام برد.

 

 بعد از دانلود فایل را از حالت zip خارج نموده و نرم افزار را نصب کنید.

 

 حجم نرم افزار : 7 مگابایت

 دانلود

   پسورد فایل زیپ  :  ندارد

 منبع : وبلاگ بزرگ ورزشی

 


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار طراحی قالب وبلاگ ,

تاريخ : دو شنبه ا 20:45 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

بازيکن تيم فوتبال ملوان گفت: مدتي بود که پنالتي نزده بودم و همين امر باعث شد که نتوانم توپ را به گل تبديل کنم و شرمنده شدم.


 مهرداد اولادي در خصوص شکست ملوان مقابل پيکان در ديدار رده‌بندي جام شهدا اظهار داشت: بازي بدي نبود اما متأسفانه ما در پنالتي نتيجه را واگذار کرديم به هر حال بازي دوستانه همين است و توانستيم خود را محک بزنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: اميدوارم در ليگ بتوانيم بازي‌هاي بهتري به نمايش بگذاريم و عملکردمان بهتر باشد تا نتيجه هم کسب کنيم.

اين بازيکن در خصوص پنالتي‌اي که از دست داد، گفت: مدتي بود پنالتي نزده بودم و همين امر باعث شد تا نتوانم توپ را به گل تبديل کنم و شرمنده شدم.

وي در مورد مشکلش با مسئولان استقلال تأکيد کرد: من از ابتدا هم مشکلي نداشتم و مسئله خاصي نداشت.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال ,

تاريخ : شنبه ا 17:38 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

کميته مسابقات برنامه هفته اول تا ششم ليگ برتر را اعلام کرد.


کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه شش هفته اول ليگ برتر را به شرح ذيل اعلام کرد:

هفته اول گراميداشت ياد شهداي غزه خونين و مبارزات مردم مظلوم فلسطيني (روز اهداي خون)

پنجشنبه 9 مرداد

تراکتورسازي- فولاد خوزستان ساعت 17 و 30 دقيقه ورزشگاه يادگار امام تبريز

راه‌آهن- استقلال ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه تختي تهران

صباي قم- ذوب‌آهن ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه يادگار امام قم

جمعه 10 مرداد

استقلال خوزستان- گسترش فولاد تبريز ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه غدير اهواز

پديده مشهد- ملوان بندرانزلي ساعت 17 و 30 دقيقه ورزشگاه ثامن مشهد

سپاهان- پيکان ساعت 19 و 30 دقيقه ورزشگاه فولادشهر اصفهان

سايپا البرز- نفت مسجدسليمان ساعت 18 ورزشگاه انقلاب کرج

پرسپوليس- نفت تهران ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه آزادي تهران

هفته دوم تکريم از اصحاب رسانه (گراميداشت روز خبرنگار)

برچسب‌ها: برنامه لیگ ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه ا 20:20 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

مسي، نيمار، رونالدو؛ رو در رو با بزرگترين بازيکنان جهان، کتابي است که درباره تکنيکي‌ترين بازيکنان فوتبال نوشته شده و به زندگي، خانواده، آرزوها و نحوه بازي، ميزان درآمدشان از راه فوتبال و .... مي‌پردازد.


فوتبال محبوب‌ترين ورزش دنياست، و فوتباليست‌ها و نحوه زندگي‌ و کارشان هميشه باعث سرگرمي مردم بوده است. مسي، نيمار، رونالدو؛ رو در رو با بزرگترين بازيکنان جهان، کتابي است که درباره تکنيکي‌ترين بازيکنان فوتبال نوشته شده و به زندگي، خانواده، آرزوها و نحوه بازي، ميزان درآمدشان از راه فوتبال و .... مي‌پردازد.

کتاب مسي،‌نيمار،‌رونالدو نوشته لوکا کايولي، خبرنگار ورزشي ايتاليايي، است. اين کتاب با ترجمه شادي حامدي از طرف انتشارات يگانه انديش در 116 صفحه و با 9800 تومان قيمت عرضه شده است.





برچسب‌ها: مسی , رونالدو , نیمار ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:31 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

 

مدافع استقلال پس از ثبت قرارداد با اين باشگاه مي‌گويد: قراردادش با استقلال قلبي است.

 


امير حسين صادقي پس از ثبت قراردادش با استقلال، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: قرارداد من با باشگاه استقلال قلبي است. البته يک قرارداد دوساله با باشگاه امضاء کردم.

وي افزود: امسال تيم ما 30 الي 40 سال جوان شده است و شايد بتوان گفت تيم ما به نوعي از نوجوانان تشکيل شده است! امسال سال سختي را پيش‌رو داريم. اميدوارم هواداران هم کنار ما باشند و در سختي‌ها کمکمان کنند.

به نقل از ايسنا، وي در پاسخ به اين سؤال که آيا بند خاصي در قرارداد شما آمده است، گفت: نه، مشکلي در اين زمينه وجود ندارد. مبلغ قرارداد من يک ميليارد تومان است و چند بند درباره طلب‌هاي فصل گذشته‌ام در قرارداد آمده است. البته بندهايي در مورد پاداش‌هايي براي ملي‌پوش بودنم در قراردادم ذکر شده است. من سال گذشته يک ميليارد تومان قرارداد بستم که از آن هم فقط 350 ميليون دريافتي داشتم.

وي در ادامه با اشاره به مشکلات ورزشگاه آزادي نيز گفت: من از مسئولان ورزشگاه آزادي خواهش مي‌کنم که کمي در دريافت مبلغ 250 ميليون تومان تخفيف بدهند. امکانات ورزشگاه آزادي در مقابل ورزشگاه‌هاي معتبر دنيا کامل نيست. سال اولي که رخت‌کن‌هاي ورزشگاه‌ آزادي را بازسازي کردند يک حوله و دمپايي در آنجا وجود داشت ولي الان آن‌ها را هم ندارد. اگر به رخت‌کن ورزشگاه‌هاي ديگر که سونا و جکوزي دارد بتوان رخت‌کن گفت پس نمي‌توان نام رخت‌کن را به رخت‌کن ورزشگاه آزادي داد. اميدوارم مسئولان هم همکاري کنند و کمي اين مبلغ 250 ميليون را کاهش دهند چون رقم بسيار زيادي است.

 


موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: صادقی , ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:30 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

زينه اردوي تيم فوتبال استقلال در اردوي ترکيه از سوي مسئولان اين باشگاه اعلام شد.


به نقل از سايت باشگاه استقلال، در راستاي تاکيد وزير ورزش و جوانان در شفاف سازي هزينه هاي باشگاههاي کشور، باشگاه استقلال ميزان هزينه هاي برگزاري اردوي تيم در کشور ترکيه را حدود 45000 دلار از محل اسپانسرينگ (بخش خصوصي) اعلام کرد.

تيم فوتبال استقلال بنا به برنامه ريزي و درخواست کادر فني براي آماده سازي هرچه بهتر خود براي رقابت هاي ليگ برتر از تاريخ 17 تيرماه تا 27 تيرماه 1393 اردويي به مدت 11 روز در منطقه مسلمان نشين پنديک واقع در 20 کيلومتري استانبول ترکيه برگزار کرد.

تعداد اعضاي تيم شامل کادر فني، بازيکن، تدارکات، پزشکي، رسانه و همراه مجموعا 40 نفر بوده است.

کليه هزينه ها شامل اسکان در هتل 5ستاره، تغذيه، دو بازي تدارکاتي، کمپ بسيار مناسب مجهز به زمين چمن، سالن بدنسازي ، استخر، سونا و کليه امکانات تمريني و همچنين حمل و نقل بوده و مجموعا حدود 45000دلار جهت اردوي 11روزه به تعداد 40 نفر با بهترين امکانات رفاهي وتمريني هزينه شده است.

هزينه هاي پروازي رفت و برگشت اين اردو رايگان بوده و بليط هاي هر 40 مسافر توسط شرکت هوايي اطلس جت بعنوان اسپانسر اين اردو صادر شده است.

دلايل مهم انتخاب ترکيه بعنوان محل برگزاري اردو، هواي مناسب در اين فصل از سال، دوري بازيکنان از حاشيه هاي جانبي، تمرکز و آمادگي فني و نظارت بيشتر کادرفني روي بازيکنان، کيفيت مناسب رفاهي و تمريني در سطح استانداردهاي اروپايي شامل هتل و مجموعه ورزشي، تغذيه مناسب و شرعي و شباهت طبخ آن به غذاهاي ايراني، برگزاري دو ديدار تدارکاتي با دوتيم مطرح ترکيه ( نماينده ترکيه در جام يوفا2014 ) و الجزاير( قهرمان ليگ الجزاير)، عدم نياز به صدور ويزا و تخفيف در هزينه هاي اقامتي و تامين هزينه هاي بليط هواپيما توسط اسپانسر است.

بديهي است برگزاري اردويي در اين سطح کيفي، کمي و هزينه اي در داخل کشور امکان پذير نيست و با توجه به سياست هاي مجلس شوراي اسلامي و وزارت ورزش و جوانان در ممنوعيت ارتزاق باشگاههاي ورزشي از بودجه دولتي و شفاف سازي هزينه ها ، باشگاه براي برگزاري اين اردو و کليه هزينه هاي خود از هيچگونه اعتبار و بودجه ريالي و دلاري دولتي استفاده نکرده و تمامي هزينه هاي اين اردو به شرح فوق الذکر از طرف اسپانسر پرداخت شده است.

باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال خود را موظف مي داند با پيروي از نص صريح قانون، از هرگونه هزينه از محل بيت المال جلوگيري کرده و با انتشار هزينه ها و شفاف سازي آن گام بلندي در سالم سازي فضاي فوتبال بردارد.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال , هزینه اردو استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:27 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک استقلال گفت: امسال شرايط تيممان بهتر شده است و مي‌خواهيم ناکامي فصل گذشته را جبران کنيم.


هاشم بيک‌زاده پس از ثبت قرارداد دوساله خود با استقلال اظهار داشت: دو سال ديگر در خدمت استقلال هستم و به اين تيم کمک مي‌کنم. يک پيشنهاد از تيم‌هاي آسيايي داشتم اما شرايطش خوب نبود و ترجيح دادم در استقلال بمانم.

به گزارش فارس، وي در خصوص شرايط اين تيم براي فصل بعد گفت: امسال شرايط بهتر شده است و اميدوارم بتوانيم با بازي‌هاي خوب ناکامي فصل گذشته را جبران کرده و هوادارانمان را خوشحال کنيم.

هافبک استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا مصدوميت به طور کامل برطرف شده است، گفت: آسيب‌ديدگي‌ام در همان مسابقات جام جهاني حل شده بود و آماده بازي بودم اما قسمتم نشد.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: بیک زاده , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:26 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران به عنوان بهترين پاسور ليگ جهاني 2014 انتخاب شد.


تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست برابر ايتاليا عنوان چهارمي رقابت‌هاي ليگ جهاني 2014 را کسب کرد.

در پايان اين دوره از مسابقات ليگ جهاني واليبال اسامي برترين بازيکنان اعلام شد که در اين بين ميرسعيد معروف، کاپيتان و پاسور تيم ملي واليبال ايران توانست عنوان بهترين پاسور را به خود اختصاص دهد.

در اين دوره از مسابقات، آمريکا قهرمان شد و برزيل در جايگاه دوم قرار گرفت. ايتاليا ميزبان هم توانست مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها: والیبال , بهترین پاسور لیگ جهان ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:24 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک مهاجم سپاهان با قراردادي قرضي به تيم فوتبال استقلال پيوست.


يعقوب کريمي هافبک مهاجم سپاهان با عقد قراردادي يک ساله به تيم فوتبال استقلال پيوست.

به گزارش فارس، اين بازيکن صبح امروز پس از توافق با مسئولان استقلال به مدت يک سال راهي اين تيم شد.

اين آخرين خريد استقلال براي ليگ چهاردهم بود.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: کریمی , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:23 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

خسرو حيدري قراردادش با استقلال را براي 2 سال ثبت کرد.


خسرو حيدري با حضور در هيات فوتبال تهران، قراردادش را با استقلال تمديد کرد.اين بازيکن قرارداش را با استقلال براي 2 سال ثبت کرد تا يکي ديگر از ملي پوشاني باشد که در استقلال ماندگار شد.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:22 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم در استقلال که خانه خودم است باقي ماندم.


آندرانيک تيموريان پس از ثبت قرارداد با استقلال در هيات فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در استقلال که خانه خودم است ماندم و اميدوارم که بازي‌هاي خوبي امسال براي تيم‌ام انجام دهم.

وي در مورد مصاحبه‌اي که چند روز قبل انجام داده بود و در آن اعلام کرده بود که اگر تعهدات پرداخت نشود با استقلال ثبت نمي‌کند ادامه داد: خوشبختانه همه مشکلات حل شده و آن صحبت‌ها هم درباره تعهدات گذشته بود که پس از جلسه با نظري‌جويباري آن مشکلات هم برطرف شد و مشکل خاصي وجود ندارد.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: تیموریان , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:21 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

شماره پيراهن بازيکنان استقلال در ليگ چهاردهم مشخص شد.


تيم استقلال خود را براي فصل جديد آماده کرده و با توجه به تغييرات نسبت به سال گذشته شماره پيراهن بازيکنان اين تيم براي فصل آتي به شرح زير اعلام شد.

محسن فروزان 1

خسرو حيدري 2

امير حسين صادقي 4

حنيف عمران زاده 5

اميد ابراهيمي 6

پژمان نوري 8

آرش برهاني 9

سجاد شهباززاده 10

محمد قاضي 11

جاسم کرار 13

آندرانيک تيموريان 14

هاشم بيک زاده 16

احمد جمشيديان 20

مهدي کريميان 23

ميلاد فخرالديني 34

داسيلوا 31

پيراهن شماره 10 اکبرپور به شهباززاده رسيده و پيراهن نکونام نيز بر تن اميد ابراهيمي است. همچنين شماره 7 فرهاد مجيدي به هيچ بازيکني سپرده نشده است.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: شماره بازیکنان ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:20 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک استقلال از فهرست آبي‌پوشان براي فصل خارج شد.


احمد جمشيديان ازفهرست اين تيم براي فصل اينده خارج شد.اين بازيکن پس از حضور يعقوب کريمي در استقلال از فهرست تيم قلعه‌نويي براي فصل آتي خارج شده و حالا بايد براي روشن شدن تکليف خود تا نيم فصل صبر کند.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: جمشیدیان , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:18 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک ملي‌پوش استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر نشد.


آندرانيک تيموريان هافبک ملي پوش تيم استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر نشد.

به نقل از فارس، اين بازيکن که روز گذشته مدعي شده بود استقلالي‌ها تا فردا( امروز ظهر) بايد بخشي از مطالبات خود را بدهند در تمين امروز آبي‌پوشان حاضر نشد اما سه ملي‌پوش ديگر يعني حيدري‏، صادقي و بيک‌زاده در ورزشگاه آزادي حضور پيدا کردند.

همچنين قبل از آغاز تمرين امروز استقلال که از ساعت 18: 30 اغز شده است، يک راس گوسفند زير پاي بازيکنان اين تيم قرباني شد.

با تشخيص قلعه‌نويي تمرينات استقلال تا پايان ماه مبارک رمضان پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: تیموریان , استقلال ,

تاريخ : سه شنبه ا 20:20 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

تمرين امروز (يکشنبه) تيم فوتبال استقلال با غيبت 3 بازيکن در زمين شماره 2 آزادي انجام شد.


نخستين تمرين تيم فوتبال استقلال پس از بازگشت از اردوي ترکيه ساعت 18:45 امروز (يکشنبه) در زمين شماره 2 آزادي آغاز شد.

به نقل از تسنيم، آندرانيک تيموريان که روز گذشته اعلام کرده بود که تا امروز به مسئولان استقلال براي پرداخت مطالباتش فرصت مي‌دهد، در تمرين شرکت نکرد. کرار جاسم و احمد جمشيديان ديگر غايبان اين تمرين بودند.

* امير حسين صادقي، هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري 3 ملي‌پوش تيم استقلال در تمرين حاضر شدند و مورد استقبال هم‌بازي‌هاي خود قرار گرفتند.

* يک راس گوسفند پيش از آغاز تمرين زير پاي بازيکنان قرباني شد.

* قرار بود تمرين ساعت 18:30 آغاز شود اما با 15 دقيقه شروع شد.

* امير قلعه‌نويي دقايقي براي بازيکنان صحبت کرد که بيشتر صحبت‌هاي وي مربوط به بازي‌هاي جام شهدا بود.

* در حالي که اعلام شده بود، تمرينات استقلال بدون حضور رسانه‌ها و هواداران برگزار مي‌شود، اما حدود 20 تماشاگر اواسط تمرين موفق شدند خودشان را تمرين استقلال برسانند.

تيم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) در تورنمنت چهار جانبه جام شهدا ساعت 22:15 در ورزشگاه تختي تهران به مصاف ملوان انزلي مي‌رود. ديگر بازي اين تورنمنت سه شنبه شب بين تراکتورسازي و پيکان برگزار خواهد شد.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلا , تمرینات تیم استقلال , استقلال تهران ,

تاريخ : سه شنبه ا 20:18 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

کاپيتان سابق تيم فوتبال استقلال در يکي از صفحه‌هاي اجتماعي خود در خصوص خداحافظي علي کريمي مطلبي نوشت.


علي کريمي امروز با انتشار نامه‌اي خبر خداحافظي خود را از عرصه فوتبال اعلام کرد.

اين موضوع با واکنش فرهاد مجيدي در يکي از صفحه‌هاي اجتماعي روبرو بود.

مجيدي در اين مطلب نوشت:

«علي عزيز و کاپيتان محبوب پرسپوليس؛ بي‌شک خداحافظي تو براي همه فوتبال دوستان تلخ و خاطره‌انگيز است. فوتبال ايران ستاره‌اي چون تو را خيلي راحت از دست داد. مطمئنم و مي‌دانم که خداحافظي‌ات از دنياي حرفه‌اي، سلام دوباره به دنياي فوتبال در حوزه ديگر است.

علي عزيز

جاي اميد است امروز ديگر اثري از متملقين و ناپاکان ديروز نيست و نسل مافيايي در فوتبال رو به انقراض است. پس آينده روشن است و متعلق به ستاره‌هاي پاک فوتبالي.

رقابت در کنار رفاقت با تو براي من روزهاي شيريني را رقم زده است. خاطراتي که هميشه آنها را به ياد دارم.

اميدوارم در کنار خانواده و بچه‌هاي دوست داشتني‌ات موفق و تندرست باشي.

بدرود رفيق دوست داشتني!

فرهاد مجيدي




برچسب‌ها: مجیدی , کریمی ,

تاريخ : سه شنبه ا 20:17 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

تيم‌هاي بارسلونا، چلسي، ليورپول و دورتموند در ديدارهاي دوستانه موفق شدند از سد رقباي خود بگذرند.


 

شب گذشته (شنبه) در سراسر جهان ديدارهاي دوستانه فوتبال باشگاهي برگزار شد که در يکي از اين بازي‌ها تيم فوتبال بارسلونا در خانه تيم دسته دومي رکرتيوو هوئلواي اسپانيا به ميدان رفت.

بارسلونا که در اين ديدار بدون ستارگان خود به ميدان رفت موفق شد با تک‌گل دقيقه 67 خوان رومان با نتيجه يک بر صفر بر ميزبانش غلبه کند. آلن حليلوويچ، هافبک جديد بارسا در نيمه اول اين ديدار دوستانه به ميدان رفت و مارک‌آندره تِر اشتگن، دروازه‌بان جديد کاتالان‌ها هم در نيمه دوم درون دروازه اين تيم ايستاد.

تيم فوتبال فولام هم در شبي که اشکان دژاگه، هافبک ايراني‌اش را در اختيار نداشت با نتيجه 2 بر صفر مقابل کراولي تاون انگليس به پيروزي رسيد. براي سفيدپوشان غرب لندني کونستانتينوس استافيديليس (32) و هوگو رودالگا (35) گلزني کردند.

به نقل از تسنيم، در مهمترين ديدارهاي دوستانه برگزار شده هم نتايج به شرح زير رقم خورد:

چلسي 3 - اِي‌اف‌سي ويمبلدون انگليس 2

بورهام وود انگليس صفر - آرسنال 2

پرستون نورث‌ اِند انگليس يک - ليورپول 2

اف‌سي هايدنهم آلمان 3 - بورسيا دورتموند 4

بايرلورکورن آلمان يک - المپيک مارسي فرانسه 4

ليل فرانسه صفر - زنيت سن‌پترزبورگ روسيه يک

ليون فرانسه 4 - شاختار دونتسک اوکراين يک

برچسب‌ها: باشگاه , دیدار دوستانه ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:32 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا
بهرام افشارزاده در خصوص اظهارات آندرانیک تیموریان، هافبک استقلال، اظهار داشت: امروز ۲۱ ماه رمضان است و بگذارید کمی استراحت کنیم. من از صبح فقط پاسخگوی اصحاب رسانه بودم. شما نمی گذارید ما کار خودمان را انجام دهیم و مرتب از این به آن می گویید و از آن به این و این باعث می شود کار ما خراب شود. 
 
وی درباره اینکه تیموریان مدعی شده اگر صاحب پناه نبود با استقلال مذاکره نمی کرد ادامه داد: به جز صاحب پناه، ۹ نفر دیگر هم در هیات مدیره حضور دارند و فقط وی نیست که در باشگاه استقلال زحمت می کشد. 
 
مدیرعامل استقلال در پایان خاطرنشان کرد: دیگر صحبتی ندارم. باز هم می گویم بگذارید استقلال روال طبیعی خودش را ادامه دهد.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:30 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

پايگاه اينترنتي "بليچر ريپورت" مانوئل نوير را بهترين بازيکن جام‌جهاني بيستم معرفي کرد. اين پايگاه همچنين در فهرست 100 بازيکن برتر جام جهاني نام دو بازيکن ايراني را قرار داده است.


 

پرونده‌ جام‌ جهاني بيستم با قهرماني تيم ملي آلمان به پايان رسيد. اين تيم در ديدار نهايي با گل دقيقه‌ 113 ماريو گوتسه، آرژانتين را شکست داد و عنوان قهرماني را به دست آورد. برزيل ميزبان نيز با قبول شکست سه بر صفر برابر هلند در مکان چهارم جاي گرفت.

پايگاه اينترنتي "بليچر ريپورت" در پايان جام بيستم 100 بازيکن برتر اين رقابت‌ها را معرفي کرد که دو بازيکن از تيم ملي ايران در اين فهرست حضور دارند. بنا بر انتخاب کارشناسان "بليچر ريپورت" آندرانيک تيموريان در رتبه شصت و دوم و مهرداد پولادي در رتبه هشتاد و سوم اين فهرست قرار دارد.

آندرانيک تيموريان: تيموريان بهترين بازيکن ايران در جام جهاني 2014 برزيل بود. او در واقع نقش دو بازيکن را در تيم ملي فوتبال ايران ايفا مي‌کرد. در واقع او با توجه به بازي ضعيف نکونام نه تنها وظيفه خود را انجام مي‌داد، که تلاش مي‌کرد کار نکونام را نيز در زمين انجام دهد. تيموريان به موقع تکل مي‌زد، فضاها را مي‌بست و حتي به کمک اميرحسين صادقي در خط دفاع مي‌آمد.

بهترين صحنه: نمايش تيموريان برابر آرژانتين. هر چند او در نهايت مغلوب مسي شد اما در اين ديدار نمايش خوبي داشت.

مهرداد پولادي: کسي فکر نمي‌کرد اين مدافع در جام جهاني چنين نمايش خوبي داشته باشد و در واقع توانست يکي از بهترين بازيکنان ايران در جام‌ جهاني 2014 برزيل باشد. بازي خوب پولادي در بازي نخست تيم ملي ايران در برابر نيجريه باعث شد ايران صاحب يک امتياز از ديدار نخست خود شود. پولادي بازيکني است که ابتدا در پست ها‌فبک بازي مي‌کرد اما به تازگي به دفاع چپ ملحق شد.

بهترين صحنه: ديدار برابر نيجريه در بازي نخست.

10 بازيکن برتر جام جهاني 2014 برزيل به شرح زير است:

1- مانوئل نوير (آلمان)

2- آرين روبن (هلند)

3- خامس رودريگس (کلمبيا)

4- خاوير ماسکرانو (آرژانتين)

5- دلي بليند (هلند)

6- توماس مولر (آلمان)

7- ليونل مسي (آرژانتين)

8- استفان دي‌وريج (هلند)

9- باستين شواين اشتايگر (آلمان)

10- نيمار (برزيل) 

برچسب‌ها: تیموریان , پولادی , بهترین بازیکن , جام جهانی ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:16 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

عضو هيات مديره استقلال مي‌گويد توقع قهرماني از تيمش طبيعي است، چرا که در کنار نام باشگاهش همه به ياد قهرماني مي‌افتند.


 

منصور پورحيدري درباره وضعيت استقلال و ارزيابي‌اش از اين تيم، اظهار کرد: بر پايه ليستي که آقاي قلعه‌نويي ارائه داده‌اند بازيکنان جذب شده‌اند و الحق و والانصاف آقاي نظري جويباري با تلاش شبانه روزي‌شان تيم خوبي را بسته‌اند. فراموش نکنيم که بودجه تيم رقم مشخصي بود و بر پايه مبلغ آن آقاي نظري جويباري بايد مذاکره مي‌کرد تا هم خواسته باشگاه انجام شود و هم خواسته کادر فني محقق شود. عملکرد ايشان به گونه‌اي بود که ما بالاتر از بودجه هزينه نکرديم و جا دارد از تلاش‌هاي نظري جويباري و افشارزاده تشکر کنيم.

به نقل از ايسنا، او اضافه کرد: در اين فصل نفرات خوبي در استقلال حاضر هستند. برخي از بازيکنان از فصل قبل حفظ شده‌اند و از طرفي ديگر ملي‌پوشان‌مان خيلي با ما راه آمدند و با تيم تمديد کردند. بازيکنان جديدمان از بهترين‌هاي ليگ هستند و خارجي‌هايمان هم کساني هستند که مي‌توانند در طول فصل مثمرثمر باشند. از طرفي ديگر در اين تيم جواناني حاضرند که اگر در تيم جا بيفتند، حرف براي گفتن دارند. از همه مهم‌تر اين که حداقل قراردادهاي ما دو ساله است و مي‌توانيم خيالمان را از فصل بعد هم راحت کنيم.

عضو هيات مديره استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا اين حق را به هواداران تيمش مي‌دهد که از سوي استقلال توقع قهرماني داشته باشند؟ عنوان کرد: توقع قهرماني نزد هواداران استقلال يک چيز طبيعي است. استقلال تيمي است که وقتي نامش مي‌آيد همه به قهرماني آن فکر مي‌کنند. تيم فعلي استقلال هم توانايي قهرماني را دارد. هر چند که اظهار نظر در اين باره زود است و بايد ديد که در طول مسابقات چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد، اما با نفرات فعلي استقلال و توانايي کادر فني اين تيم به نظرم استقلال مدعي اصلي قهرماني است. ما به موقع کار را آغاز ‌کرده‌ايم و هر بازيکني که با ما قراردادش را تمديد کرد يا با ما قراردادي امضا کرد، بلافاصله به تمرينات اضافه شد. البته صحبت‌هايي درباره جذب يک مهاجم خارجي شنيده‌ام که شايد با نظر کادر فني جذب کنيم و تيمي يک‌دست‌تر شويم.

پورحيدري در پايان در پاسخ به سوالي درباره کريم انصاري فرد و نپيوستنش به استقلال، گفت: اين بازيکن در ليست آقاي قلعه‌نويي بود و مهاجم بسيار توانمندي است که مي‌توانست به ما کمک کند، اما شرايط به گونه‌اي پيش رفت که نتوانست به استقلال بيايد و همان طور که گفتم اگر نياز باشد خود آقاي قلعه‌نويي براي جذب يک مهاجم خارجي اقداماتي را انجام مي‌دهند.

 





موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال , قهرمان ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:12 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

اسلوبودان کواچ با تأکيد بر اينکه قدر بازي در مرحله نيمه‌نهايي را ندانستيم گفت: بازيکنان به تاکتيک‌هاي مورد نظرم عمل نکردند و خيلي بد بازي کرديم.


 

  اسلوبودان کواچ سرمربي تيم واليبال ايران پس از باخت مقابل آمريکا و بازماندن از راه‌يابي به فينال ليگ جهاني اظهار کرد: بازي بسيار مهمي داشتيم اما قدرش را ندانستيم. خيلي بد بازي کرديم. امروز تيم ايران بدون انرژي بازي کرد. خوب سرويس نزديم و شکست خورديم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: وقتي در چنين سطحي با تيم آماده‌اي چون آمريکا روبرو مي‌شويم کار خيلي سخت مي‌شود. اينکه تاکنون چگونه کار کرده‌ايم مهم نيست بلکه عملکرد تيم را در مهم‌ترين بازي تورنمنت قضاوت مي‌کنند و ما نبايد در چنين مقطعي اين‌طور بد بازي کنيم.

سرمربي تيم واليبال ايران در پاسخ به اين پرسش که آيا بازيکنان تيم ملي خسته بودند گفت: چنين نيست. بازيکنان تيم ما بعد از بازي ديروز شرايط خوبي داشتند. ما بد بازي کرديم. البته بازيکنان تلاش زيادي کردند اما اشتباهات تکنيکي و تاکتيکي زيادي در زمين داشتيم. من از دست بازيکنانم عصباني شدم زيرا وقتي که بازيکنانم به تاکتيک‌هاي مورد نظر من در زمين عمل نکردند واقعاً ناراحت شدم. 

برچسب‌ها: کواچ , والیبال , سرمربی ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:4 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و آمريکا برخي از تماشاگران با در دست داشتن دست‌نوشته‌هايي از مردم فلسطين حمايت کردند.





برچسب‌ها: غزه , حمایت از غزه , والیبال ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه ا 15:58 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال فردا (يک‌شنبه) در ساختمان اين باشگاه تشکيل مي‌شود.


 جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال پس از يک هفته وقفه فردا در ساختمان اين باشگاه تشکيل مي‌شود.

جلسه هيئت مديره استقلال ساعت 12 با حضور اعضا برگزار مي‌شود.

برچسب‌ها: استقلال ,

تاريخ : دو شنبه ا 21:2 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

شرکت نايکي پيراهن جديد تيم فوتبال بارسلونا که شاگردان لوئيس انريکه آن را در فصل 15-2014 به تن خواهند کرد، رونمايي کرد.


  شرکت توليد لوازم ورزشي نايکي، لباس‌هاي جديد تيم فوتبال بارسلونا را رونمايي کرد که در اين لباس تغييراتي جزئي نسبت به پيراهن قبلي کاتالان‌ها ديده مي‌شود.

مهمترين تغيير اعمال شده در پيراهن جديد کاتالان‌ها، عريض‌تر و پررنگ‌تر شدن نوارهاي آبي‌ و اناري‌ رنگ آن است، ضمن اينکه در قسمت تحتاني يقه اين لباس هم شکاف V‌ شکل ديده مي‌شود که در آن پرچم ايالت کاتالونيا نقش بسته است. اين اولين باري است که کاتالان‌ها روي پيراهن خود از پرچم کاتالونيا استفاده مي‌کنند.

همچنين در قسمت داخلي پشت يقه اين لباس شعار معروف باشگاه بارسلونا «Més que un club» (چيزي فراتر از يک باشگاه) و عدد 1899 که سال تأسيس باشگاه است ديده مي‌شود.

در زير تصاوير پيراهن جديد تيم فوتبال بارسلونا را مشاهده مي‌کنيد:

برچسب‌ها: بارسلونا , پیراهن جدید بارسلونا ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه ا 20:52 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

تمرينات تيم فوتبال استقلال از فردا در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


با توجه به وضعيت زمين کمپ مرحوم حجازي و مرمت زمين چمن اين مجموعه تمرينات استقلال از فردا ساعت 18 در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال با اعلام اين خبر به فارس گفت: با توجه به تصميم امير قلعه‌نويي در ابتداي ماه مبارک رمضان تمرينات استقلال بدون حضور اهالي رسانه و تماشاگران در زمين شاره 2 برگزار خواهد شد.

وي افزود: با احترام به هواداران فهيم تيم استقلال و اهالي محترم رسانه حراست ورزشگاه آزادي از ورود هر گونه افراد به جز کادر فني و بازيکنان استقلال به داخل مجموعه جلوگيري به عمل خواهد آورد.

ماجدي در پايان گفت: فعلا تا پايان ماه مبارک رمضان شرايط به اين ترتيب است مگر آنکه تصميم آقاي قلعه‌نويي تغيير کند.

 


برچسب‌ها: استقلا , تمرینات تیم استقلال ,

تاريخ : دو شنبه ا 20:45 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

پيراهن هاي فصل جديد چلسي توسط بازيکنان اين تيم رونمايي شد






برچسب‌ها: چلسی , پیراهن چلسی , انگلیس چلسی ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه ا 20:40 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

معاون حقوقي باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌هاي تيموريان گفت: طبق آيين نامه سازمان ليگ امضاي قرارداد داخلي معتبر و تعهد‌آور است.


 محسن بزرگي، معاون حقوقي باشگاه استقلال در خصوص ادعاي آندرانيک تيموريان مبني بر اينکه تا زماني که قراردادش ثبت نشود استقلالي نيست اظهار داشت:طبق بند 11 ماده 20 آيين نامه نقل و انتقالاتي سازمان ليگ به محض آنکه بازيکني با باشگاهي قرارداد داخلي امضا کند اين قرارداد و امضا تعهد آور و معتبر خواهد بود.

به گزارش فارس، دبير کميته انضباطي باشگاه استقلال توصيه‌اي هم به بازيکنان اين باشگاه کرد و گفت:به تمامي بازيکنان استقلال که با اين باشگاه قرارداد رسمي امضا کرده‌اند توصيه دارم که آئين نامه انضباطي باشگاه را به دقت مطالعه و مفاد آن را رعايت کنند. در اين فصل رکن قضايي باشگاه بر رفتار و گفتار و عملکرد بازيکنان به شدت نظارت مي‌کند و افشاي موضوعات داخلي باشگاه، انجام مصاحبه‌هاي انتقادي عليه باشگاه و دخالت در تصميمات مديريتي باعث مي‌شود تا مجازات‌هاي سنگين مالي را براي بازيکنان در نظر بگيريم.

وي در پايان خطاب به هواداران استقلال گفت: همه در تلاش هستيم تا فصل خوبي را آغاز کنيم و دوره بازيکن سالاري از نظر ما تمام شده و افشارزاده و نظري در فصل نقل و انتقالات ثابت کردند منت کسي را نمي‌کشند.

برچسب‌ها: استقلال , بزرگی ,

تاريخ : دو شنبه ا 20:31 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

 


با اينکه مربي زير 23ساله‌هاي آفريقاي جنوبي اعلام کرده حاضر است هدايت تيم ملي کشورش را قبول کند اما به نظر مي‌رسد سران فدراسيون فوتبال اين کشور هنوز هم به جذب کي‌روش اميدوارند.


 پس از آنکه افريم ماشابا اعلام کرد دوست دارد سرمربي تيم ملي آفريقاي جنوبي شود، پروسه انتخاب سرمربي در تيم ملي اين کشور وارد مرحله تازه‌اي شد.

جانشين گوردون ايگسوند قرار است فردا (شنبه) اعلام شود اما به نظر مي‌رسد سران فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي هنوز مربي مورد نظرشان را نيافته‌اند.

ماشابا که اکنون هدايت تيم‌هاي ملي زير 20 سال و 23 سال را به دست دارد روز چهارشنبه اعلام کرده به هيچ وجه به پيشنهاد سرمربيگري در تيم ملي کشورش نه نمي‌گويد. وي در اين زمينه گفت: من اهل آفريقاي جنوبي هستم و کشورم را دوست دارم. اگر آنها بخواهند من سرمربي شوم، بدون شک پيشنهادشان را رد نمي‌کنم. اکنون هم ديگر نمي‌خواهم در مورد اين موضوع حرفي بزنم. بايد صبر کرد و ديد چه کسي انتخاب مي‌شود.

پيشتر تصور مي‌شد کارلوس کي‌روش گزينه‌ اصلي به دست گرفتن هدايت آفريقاي جنوبي بود اما به نظر مي‌رسد قرار است قراردادش را با تيم ملي ايران تمديد کند.

استفن کشي نيجريه‌اي، ديک ادووکات هلندي، جيوواني تراپاتوني ايتاليايي و فرانک ريکارد هلندي از ديگر گزينه‌هاي فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي براي نشستن روي نيمکت اين تيم هستند اما به نظر مي‌رسد اين فدراسيون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند کارلوس کي‌روش را به اين تيم بازگرداند. کي‌روش بين سال‌هاي 2000 تا 2002 نيز پيشينه مربيگري در آفريقاي جنوبي را دارد.

 


برچسب‌ها: کیروش , فوتبال , ایران ,

تاريخ : یک شنبه ا 22:35 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

محروميت فوتبال نيجريه لغو شد


بعد از پايان رقابت هاي جام جهاني، رئيس فدراسيون فوتبال نيجريه به حکم دادگاهي در اين کشور از کار برکنار شد؛ اتفاقي که واکنش فيفا را برعهده داشت


 فيفا اعلام کرد که تعليق فدراسيون فوتبال نيجريه که از دو هفته قبل برقرار شده بود، برطرف شد.

بعد از پايان رقابت هاي جام جهاني، رئيس فدراسيون فوتبال نيجريه به حکم دادگاهي در اين کشور از کار برکنار شد؛ اتفاقي که واکنش فيفا را برعهده داشت. اما امروز فيفا با انتشار بيانيه اي، فعاليت اين فدراسيون را از حالت تعليق خارج کرد.

در اين بيانيه آمده است:" فيفا مطلع شد که مقامات فدراسيون فوتبال نيجريه که با حکم دادگاه از کار برکنار شده بودند، بار ديگر به فعاليت شان برگشتند و به همين دليل، محروميت اين فدراسيون برداشته شد."

به اين ترتيب تيم فوتبال دختران زير 20 سال نيجريه مي تواند براي رقابت هاي جام جهاني که از هفته آينده در کانادا آغاز مي شود، به اين کشور سفر کند.

 


برچسب‌ها: نیجیریه , فیفا ,

تاريخ : یک شنبه ا 22:20 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

غفور امتياز آورترين بازيکن نبرد ايران و برزيل شد


در پايان ديدار تيم‌هاي ايران و برزيل امير غفور با کسب 23 امتياز به عنوان امتياز آورترين بازيکن ميدان معرفي شد.


  تيم ملي واليبال ايران در مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال 2014 برابر برزيل به ميدان رفت. اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود شاگردان کواچ تمام شد.

در پايان اين مسابقه امير غفور به تنهايي 23 امتياز گرفت و به اين ترتيب وي امتيازآورترين بازيکن ميدان شد. پس از غفور، لوکارلي از برزيل با 17 امتياز در جايگاه بعدي قرار گرفت.




برچسب‌ها: غفور , ایران , ایران والیبال ,

تاريخ : یک شنبه ا 22:15 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

ايران به نيمه نهايي ليگ جهاني رسيد


تيم ملي واليبال ايران با پيروزي مقابل تيم اول رده‌بندي جهان براي نخستين بار در تاريخ به جمع چهار تيم برتر ليگ جهاني صعود کرد.


  تيم ملي واليبال ايران در مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال برابر بزيل به ميدان رفت.



تيم ملي واليبال ايران در اين ديدار با نتيجه 3 بر يک و امتيازهاي 25-21، 25-19، 23-25 و 28- پيروز شد



پيش از اين در دور مقدماتي اين دو تيم چهار بار به مصاف هم رفته بودند و هر کدام دوبار يکديگر را شکست داده بودند. برزيل با پيروزي 3 بريک مقابل روسيه در روز گذشته، صعودش را به جمع چهار تيم برتر مسابقات قطعي کرده بود. اما ايران براي راه يابي به دور بعد تنها به برد در اين مسابقه نياز داشت.

بازيکنان دو تيم از حدود يک ساعت قبل از شروع مسابقه در سالن به گرم کردن پرداختند. همچنين بخش قابل توجهي از جايگاه تماشاگران در اختيار تماشاگران ايراني بود. فريادهاي ايران ، ايران فضاي سالن را پر کرده بود.

تيم ملي واليبال ايران با پيراهن سرخ و با ترکيب سعيد معروف، سيد محمد موسوي، مجتبي ميرزاجانپور، امير غفور، فرهاد قائمي و فرهاد ظريف به ميدان رفت. همچنين برزيلي هاي زرد پوش هم در شروع اين ديدار بازيکناني چون لوکارلي، ساتکامپ، رزنده، کاربونرا، والاس دسوزا، لوکاس و ماريو حونيور را در اختيار داشتند.

ست نخست: 25 -21 ايران

برزيل از همان دقايق ابتدايي بازي کار را پر فشار آغاز کرد. عادل غلامي خيلي زود ارزش هايش را ثابت کرد و نشان داد برزيل روي کار سرعتي همچنان آسيب پذير است. تا سه امتياز کار مساوي پيش رفت. اما تمرکز روي آبشارهاي قدرتي ساتکامپ و انسجام در دفاع روي تور در ادامه روند بازي را به سود برزيل پيش برد. لوکارلي با پروازهاي بلند و سرويس هاي فني خود اختلاف امتيازها را با ايران بيشتر مي کرد. برزيل وقت استراحت فني را 8 بر 5 واگذار کرد. کواچ با بازيکنانش صحبت کرد. سعيد معروف در اين مسابقه هم بيشتر پاس هايش را براي غفور مي فرستاد.

مجتبي ميرزاجانپور با سرويس هاي تماشايي خود بارها دريافت برزيل را ناکام گذاشت. کاملا مشخص بود که معروف همچنان از آسيب ديدگي رنج مي برد او دقت هميشگي را در ارسال پاس هايش نداشت. برناردو رزنده مثل هميشه در کنار زمين داد و فرياد مي کرد. والاس از منطقه چهار حملات کوبنده اي داشت اما در مقابل دفاع سه نفره ايران حرفي براي گفتن نداشت. اشتباه او بازي را در امتياز 14 به تساوي کشاند. دفاع روي تور عالي از عادل غلامي ايران را به امتياز 15 رساند. بلافاصله سرمربي برزيل وقت استراحت گرفت. ساتکامپ شلاقي سرويس مي زد. امير غفور با تمام توان آبشارهايش را ه زمين برزيل مي فرستاد. او دوبار اسپک خود را به صورت لوکارلي کوبيد. بازبيني تصاوير ويديويي يک امتياز به برزيل داد. فرهادقائمي سرانجام در امتياز 19 سرويس هاي تماشايي خود را به نمايش گذاشت تا دريافت کننده هاي حريف نتوانند کاري از پيش ببرند.

تمام پاس هاي پشت معروف براي غفور امتياز مي آورد. اميرغفور حالا تازه موتورش روشن شده بود. او در امتياز 20 کار را به تساوي کشاند. خطاي تور لوکارلي ايران را جلو انداخت. ويسيتو نووس که به بازي آمده بود يک امتياز حياتي ديگر را به ايران تقديم کرد. بازي بدون توپ عالي از موسوي مهاجمان حريف را به اشتباه وادار مي کرد. مجتبي ميرزاجانپور يک جاي خالي زيبا انداخت تا برزيلي ها تحقير شوند. او کار را با يک آبشار تماشايي تمام کرد. اين ست در حالي که دو تيم بارها از يکديگر پيش افتاده بودند 25 -21 به سود ايران رقم خورد.

ست دوم: 25 – 19 ايران

برزيلي ها در آغاز ست دوم سه سرويس متوالي را خراب کردند. همين موضوع موجب شد که روند بازي به سود ايران جريان داشته باشد. ايران از منطقه دو و چهار حملات کوبنده و موثري داشت. اما درکارهاي سرعتي خيلي موفق نبود. برزيلي هاي ميانه تور را با دفاع سه نفره بسته بودند که پايپ هاي ميرزاجانپور جواب ندهد. غلامي نهايت بهره را از کارهاي ترکيبي مي برد. کاربونرا دريافت هاي خوبي داشت . همين موضوع موجب مي شد رزنده پاس هاي خوبي براي لوکارلي بسازد و امتياز بگيرد. ايران با اختلاف يک امتياز وقت استراحت فني نخست را به سود خود تمام کرد.

بازيکنان ايران با روحيه بالا نبض بازي را در دست داشتند. تماشاگران ايراني حاضر در سالن لحظه اي از تشويق ايران کوتاه نمي آمدند. محمد موسوي دسوزا را دفاع کرد و ايران را به سه امتياز برتري رساند. برزيل روي پاس هاي کوتاه راحت امتياز مي گرفت. ايران در ست دوم مديون دريافت هاي تماشايي فرهاد قائمي بود. حملات ميرزاجانپور همچنان ايران را با اختلاف سه امتياز برتري پيش مي برد. سعيد معروف اما توپ برگشتي را با يک آبشار طلايي به امتياز تبديل کرد و ايران را به امتياز 16 رساند. برناردو رزنده داد مي زد و با دست به صورتش مي کوبيد. حتي سرويس هاي اوليويرا هم نمي توانست برزيل را به بازي برگرداند. قائمي و غفوور از منطقه دو راحت آبشار مي زدند. ريکاردو نمي توانست در آن منطقه خوب دفاع کند. هر دو تيم در امتياز 20 اشتباه زيادي در سرويس داشتند. سرمربي رزنده وقت استراحت گرفت تا از آماج حملات ايران بکاهد. حملات غفور و قائمي از از منطقه دو چهار ادامه داشت. رزنده باز هم وقت استراحت گرفت. فريادهاي ايران ايران در سال نلسون ماندلاي فلورانس بي امان تکرار مي شد. تشکري با سرويس هاي تماشايي خود برزيل را به زانو درآورد. ايران 25 بر 19 ست دوم را هم برد تا تنها يک ست ديگر براي پيروزي و صعود به مرحله نيمه نهايي لازم داشته باشد.

ست سوم: 25- 23 برزيل

اشتباه در سرويس مهمترين نکته در ست سوم بازي بود. حساسيت زياد مسابقه براي دو تيم موجب شده شود که در اين ست آمار شاتباه در سرويس زياد شود. حالا سعيد معروف پاسور تيم ملي واليبال سعي مي کرد تا همچنان دور از دست دفاع روي تور مهاجمان ايران را تغذيه کند. ايران با چهار مهاجم کار مي کرد. تشخيص اسپکر اول ايران براي دفاع برزيل مشکل بود. با اين حال عجله بازيکنان ارن در حمله موجب شد تا برزيل وقت استراحت فني را به سود خود تمام کند. برزيلي هاي با اختلاف يک امتياز جلو بودند. اما خطاي لورکارلي بازي را در امتياز 9 به تساوي کشاند.رزنده لوکاس ادواردو را در ست سوم به ميدان فرستاده بود. او کليدي ترين بازيکن زرد پوشان در اين مسابقه بود. مجتبي ميرزاجانپور خيلي خوب آبشار مي زد. جاي خالي هاي او بارها بازيکنان برزيل را به زانود درمي آورد.

در حالي که کار در امتياز 11 مساوي پيش‌ مي رفت، چند اشتباه سهوي در دريافت برزيا را سه امتياز جلو انداخت. کواچ بالاخره وقت استراحت گرفت. او و رحمان محمدي راد با ملي پوشان صحبت کردند. سعيد معروف با يک جاي خالي تماشايي يک امتياز را جبران کرد. اما دسوزا که نمي خواست تيمش دست خالي اين مسابقه را تمام کند، بلافاصله يک آبشار کوبنده را در زمين ايران نشاند. دفاع سه نفره ايران شکستني نبود. برزيل 16 بر 14 وقت استراحت فني دوم را برد. تماشاگران ايرراني حاضر در سالن يک صدا تيم ايران را تشويق مي کردند. رزنده باز هم اوليورا رافائل را به ميدان فرستاد. او خوب سرويس مي زد. در مقابل کواچ آرمين تشکري را به ميدان فرستاد، اما سرويس او به آنتن برخورد کرد.برزيلي‌ها بر خلاف دو ست قبل قدر برتري خود را دانستند و اين ست را با نتيجه 25 بر 23 به سود خود پايان دادند.

ست چهارم: 28 -26 ايران

بازيکنان ايران مي دانستند که اگر در اين ست پيروز شوند به عنوان تيم اول از گروه صعود خواهند کرد. هيچ يک از دو تيم نمي خواستند در ست چهارم ريسک کنند. بازي با احتياط در دستور کار بود. امير غفور مهاجم اول ايران در ست چهارم کار سختي داشت. سه دفاع مستحکم برزيل اجازه نمي دادند که او به راحتي کار کند. بازي با اختلاف يک امتياز براي هر دو تيم پيگيري مي شد. دريافت هاي ضعيف اجازه نمي داد معروف پاس هاي خوبي را براي اسپکرهاي ايران بفرستد. او تنها به پاس هاي بلند براي غفور اتکا کرده بود. 8 بر 7 برزيل ست نخست را برد. اما به تدريج برزيل برتري خود را به ايران تحميل کرد. چند اشتباه فردي در توپ هاي برگشتي کافي بود که ايران سه امتياز عقب بيفتد. بازيکنان ايران خيلي در سرويس پراشتباه بودند. غور و ميرزاجانپور توپ خود را به اوت زدند. برزيل با دو امتياز برتري همچنان در حاشيه امنيت بود. آرمين تشکري با دفاع خوب خود ويسيتو نووس را مهار کرد. سرانجام ايران به يک قدمي برزيل رسيد. اما باز هم نووس بود که براي برزيل امتياز گرفت. برزيل 16 بر 14 وقت استراحت ني را به سود خود تمام کرد. مجتبي مرزاجانپور از منطقه چهار حملات طلايي داشت. بازي خوب او باز هم اختلاف را به عدد يک رساند.

رزنده وقت استراحت گرفت. ادواردو لوکاس مهره تعويضي برزيل راحت امتياز مي گرفت. او و ميرزاجانپور به عنوان دو بازيکن هم پستي بيشترن نقس آفريني را در اين دقايق ايفا مي کردند. کواچ رضا قرا را به جاي غفوربه ميدان فرستاد. سرويس خوب او با دفاع تماشايي بازيکنان ايران کار را به تساوي 19 بر 19 کشاند و ايران در ادامه دو امتياز ديگر گرفت تا رزنده از خشم به خود بپيچد. برتري 22 بر 20 در صورتي که ايران فقط امتيازهاي حمله‌اش را دريافت مي‌کرد براي پيروزي کافي بود، اما برزيلي‌ها که بازي را از دست رفته مي‌ديدند به سرويس‌هاي ريسکي روي آوردند و لوکارلي توانست با سرويس خوب دفاع ايران را به هم بريزد. بازي در امتياز 23 مساوي و کار بسيار حساس شده بود. دو تيم يک امتياز ديگر به دست آوردند تا بازي در امتياز طبيعي 25 به پايان نرسد. برزيل زوئدتر از ايران دو اختلاف امتياز ايجاد کرد و اين ست را به سود خود پايان برد تا آه ايراني‌هاي حاضر در فلورانس بلند شود.




برچسب‌ها: صعود ایران , ایران والیبال ,

تاريخ : یک شنبه ا 22:12 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، آندرانیک تیموریان بعد از جلسات متعدد با مسولان باشگاه استقلال به آبی پوشان پایتخت پیوست. این بازیکن با حضور در باشگاه استقلال سرانجام به توافق نهایی با مسئولان این تیم دست یافت تا دو  سال دیگر در خدمت استقلال باشد.

تیموریان


برچسب‌ها: تیموریان , استقلال ,

تاريخ : شنبه ا 22:29 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

 

 

آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش استقلال که در این مدت مشغول مذاکره با تیم های قطری بود صبح امروز به باشگاه استقلال رفت و پس از جلسه با افشارزاده و علی نظری جویباری قراردادش را به مدت یک سال دیگر با آبی پوشان تمدید کرد.

وی که طی چند روز گذشته مذاکراتی را با استقلالی‌ها انجام داده بود طبق گفته مسئولان استقلال به این باشگاه تخفیف داد و در این تیم ماندنی شد.

به این ترتیب بعد از حیدری‏، بیک‌زاده و صادقی تیموریان چهارمین ملی پوش استقلال است که فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد.


برچسب‌ها: تیموریان ,

تاريخ : شنبه ا 21:0 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا
 
 
 


فوتبال - این روزها توجه اکثرعلاقمندان استقلال به جانب آندرانیک تیموریان و مذاکرات این هافبک موثر و ملی پوش با آبی پوشان است. آندو سرانجام با استقلالی ها به توافق رسید و تمدید کرد.
به گزارش رادنیوز، شاید بد نباشد بدانید آندو همان بازیکنی است که منشا اختلاف امیر قلعه نوعی و علی نظری جویباری به عنوان دو دوست قدیمی شده بود!
ماجرا به زمان حضور امیر قلعه نوعی در تراکتور سازی بر می گردد. در آن مقطع قلعه نوعی قصد داشت آندو را به تبریز برگرداند اما علی نظری جویباری با زرنگی تیموریان را مجددا استقلالی کرد تا سرمربی فعلی آبی ها چند سالی با مسوول کنونی نقل و انتقالات استقلال قهر کند!
از ما نشنیده بگیرید اما علی نظری جویباری با خودش عهد بسته بود به هر قیمت ممکن آندرانیک تیموریان را در تیم قلعه نوعی نگه داشته و بدهی گذشته به رفیق قدیمی اش را تسویه کند.
نظری جویباری امروز موفق به انجام این کار شد.
 
 
 
 

برچسب‌ها: آندو ,

تاريخ : شنبه ا 20:57 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

تیم فوتبال استقلال که از 17 تیرماه برای برپایی اردویی 10 روزه به کشور ترکیه سفر کرده، در صدد است تا پیش از بازگشت به تهران یک بازی دوستانه دیگر برگزار کند.

با توجه به حضور تیم فوتبال جوانان قطر در هتل محل استقرار استقلالی‌ها حضور دارند و مسئولان این تیم در حال رایزنی با کادر فنی تیم جوانان قطر هستند تا امشب دیدار تدارکاتی با قطری‌ها انجام دهند.

آبی‌پوشان تاکنون در اردوی ترکیه دو تدارکاتی مقابل تیم‌های بورسا اسپور ترکیه و یو اس الجر الجزایر انجام داده‌اند که در هر دو دیدار شکست خوردند.


برچسب‌ها: استقلال , قطر ,

تاريخ : شنبه ا 20:53 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

آرش برهانی مهاجم استقلال وعده می‌دهد تدابیر امیر قلعه‌‌نویی به گونه‌ای است که این فصل استقلال متفاوتی را مشاهده می‌کنیم: «در اردوی ما امکانات مناسبی وجود دارد و تمرینات خیلی خوبی را پشت ‌سر می‌گذاریم

یک بازی خوب برابر بورسا اسپور برگزار کردیم و سه‌شنبه شب هم به مصاف قهرمان الجزایر رفتیم. در بازی اول شرایط مسابقه را نداشتیم اما در دیدار با تیم الجزایری شرایط‌مان بهتر بود. نتیجه در این بازی‌ها مهم نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد، هماهنگی میان خطوط و بازیکنان است که با تدابیر کادر فنی به آن نزدیک می‌شویم.

فکر می‌کنم کادر فنی از وضعیت در این اردو راضی بوده و این اردو خیلی برای ما مفید بوده است.» مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکنانی که جذب استقلال شده‌اند، گفت: امسال بازیکنان خیلی خوبی گرفته‌ایم که بیشتر آنها جوان هستند. این بازیکنان انگیزه زیادی دارند و در بازی قبلی چند نفر از آنها بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند. قطعاً آنها در طول فصل به موفقیت استقلال کمک می‌کنند و تدابیر امیر قلعه‌‌نویی به گونه‌ای است که این فصل استقلال متفاوتی را مشاهده می‌کنیم.

امیدوارم تا پایان لیگ بتوانیم انگیزه خودمان را حفظ کنیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. برهانی در مورد وضعیت خودش تأکید کرد: من هر زمان که برای استقلال به میدان رفته‌ام، سعی کرده‌ام با مسئولیت بالا بازی کنم و بهترین نمایش‌ها را ارائه دهم. تیم ما امسال کمی جوان‌تر شده و قطعاً با تجربه‌ترها می‌توانند به تیم کمک بیشتری بکنند تا کار پیش برود.

به شخصه هر کاری می‌کنم تا بتوانیم در رقابت‌ها عملکردی مناسب داشته باشیم. من در این فصل تلاشم را بیشتر می‌کنم تا علاوه بر مثمرثمر بودن برای تیم، بتوانم به بازیکنان جوان هم کمک کنم. او در پایان با اشاره به هواداران استقلال افزود: ما مخلص هواداران هم هستیم. به آنها می‌گویم که ما تیم خوبی را بسته‌ایم و اصلاً نگران نباشند. به قهرمانی فکر می‌کنیم و بهترین نمایش‌مان را برای گرفتن دو جام پیش ‌رو ارائه می‌دهیم.


برچسب‌ها: برهانی , استقلال ,

تاريخ : شنبه ا 20:45 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا


برچسب‌ها: صلاح ,

تاريخ : سه شنبه ا 20:45 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا
صدف بندر کوهستک قهرمان مسابقات والیبال لیگ برتر استان شد و به زیر گروه کشوری راه پیدا کرد این پیروزی تقدیم به شما دوستان عزیز .:-$
برچسب‌ها: قهرمانی صدف ,

تاريخ : جمعه ا 20:7 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.