کميته مسابقات برنامه هفته اول تا ششم ليگ برتر را اعلام کرد.


کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه شش هفته اول ليگ برتر را به شرح ذيل اعلام کرد:

هفته اول گراميداشت ياد شهداي غزه خونين و مبارزات مردم مظلوم فلسطيني (روز اهداي خون)

پنجشنبه 9 مرداد

تراکتورسازي- فولاد خوزستان ساعت 17 و 30 دقيقه ورزشگاه يادگار امام تبريز

راه‌آهن- استقلال ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه تختي تهران

صباي قم- ذوب‌آهن ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه يادگار امام قم

جمعه 10 مرداد

استقلال خوزستان- گسترش فولاد تبريز ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه غدير اهواز

پديده مشهد- ملوان بندرانزلي ساعت 17 و 30 دقيقه ورزشگاه ثامن مشهد

سپاهان- پيکان ساعت 19 و 30 دقيقه ورزشگاه فولادشهر اصفهان

سايپا البرز- نفت مسجدسليمان ساعت 18 ورزشگاه انقلاب کرج

پرسپوليس- نفت تهران ساعت 19 و 40 دقيقه ورزشگاه آزادي تهران

هفته دوم تکريم از اصحاب رسانه (گراميداشت روز خبرنگار)

برچسب‌ها: برنامه لیگ ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه ا 20:20 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

مسي، نيمار، رونالدو؛ رو در رو با بزرگترين بازيکنان جهان، کتابي است که درباره تکنيکي‌ترين بازيکنان فوتبال نوشته شده و به زندگي، خانواده، آرزوها و نحوه بازي، ميزان درآمدشان از راه فوتبال و .... مي‌پردازد.


فوتبال محبوب‌ترين ورزش دنياست، و فوتباليست‌ها و نحوه زندگي‌ و کارشان هميشه باعث سرگرمي مردم بوده است. مسي، نيمار، رونالدو؛ رو در رو با بزرگترين بازيکنان جهان، کتابي است که درباره تکنيکي‌ترين بازيکنان فوتبال نوشته شده و به زندگي، خانواده، آرزوها و نحوه بازي، ميزان درآمدشان از راه فوتبال و .... مي‌پردازد.

کتاب مسي،‌نيمار،‌رونالدو نوشته لوکا کايولي، خبرنگار ورزشي ايتاليايي، است. اين کتاب با ترجمه شادي حامدي از طرف انتشارات يگانه انديش در 116 صفحه و با 9800 تومان قيمت عرضه شده است.





برچسب‌ها: مسی , رونالدو , نیمار ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:31 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

 

مدافع استقلال پس از ثبت قرارداد با اين باشگاه مي‌گويد: قراردادش با استقلال قلبي است.

 


امير حسين صادقي پس از ثبت قراردادش با استقلال، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: قرارداد من با باشگاه استقلال قلبي است. البته يک قرارداد دوساله با باشگاه امضاء کردم.

وي افزود: امسال تيم ما 30 الي 40 سال جوان شده است و شايد بتوان گفت تيم ما به نوعي از نوجوانان تشکيل شده است! امسال سال سختي را پيش‌رو داريم. اميدوارم هواداران هم کنار ما باشند و در سختي‌ها کمکمان کنند.

به نقل از ايسنا، وي در پاسخ به اين سؤال که آيا بند خاصي در قرارداد شما آمده است، گفت: نه، مشکلي در اين زمينه وجود ندارد. مبلغ قرارداد من يک ميليارد تومان است و چند بند درباره طلب‌هاي فصل گذشته‌ام در قرارداد آمده است. البته بندهايي در مورد پاداش‌هايي براي ملي‌پوش بودنم در قراردادم ذکر شده است. من سال گذشته يک ميليارد تومان قرارداد بستم که از آن هم فقط 350 ميليون دريافتي داشتم.

وي در ادامه با اشاره به مشکلات ورزشگاه آزادي نيز گفت: من از مسئولان ورزشگاه آزادي خواهش مي‌کنم که کمي در دريافت مبلغ 250 ميليون تومان تخفيف بدهند. امکانات ورزشگاه آزادي در مقابل ورزشگاه‌هاي معتبر دنيا کامل نيست. سال اولي که رخت‌کن‌هاي ورزشگاه‌ آزادي را بازسازي کردند يک حوله و دمپايي در آنجا وجود داشت ولي الان آن‌ها را هم ندارد. اگر به رخت‌کن ورزشگاه‌هاي ديگر که سونا و جکوزي دارد بتوان رخت‌کن گفت پس نمي‌توان نام رخت‌کن را به رخت‌کن ورزشگاه آزادي داد. اميدوارم مسئولان هم همکاري کنند و کمي اين مبلغ 250 ميليون را کاهش دهند چون رقم بسيار زيادي است.

 


موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: صادقی , ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:30 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

زينه اردوي تيم فوتبال استقلال در اردوي ترکيه از سوي مسئولان اين باشگاه اعلام شد.


به نقل از سايت باشگاه استقلال، در راستاي تاکيد وزير ورزش و جوانان در شفاف سازي هزينه هاي باشگاههاي کشور، باشگاه استقلال ميزان هزينه هاي برگزاري اردوي تيم در کشور ترکيه را حدود 45000 دلار از محل اسپانسرينگ (بخش خصوصي) اعلام کرد.

تيم فوتبال استقلال بنا به برنامه ريزي و درخواست کادر فني براي آماده سازي هرچه بهتر خود براي رقابت هاي ليگ برتر از تاريخ 17 تيرماه تا 27 تيرماه 1393 اردويي به مدت 11 روز در منطقه مسلمان نشين پنديک واقع در 20 کيلومتري استانبول ترکيه برگزار کرد.

تعداد اعضاي تيم شامل کادر فني، بازيکن، تدارکات، پزشکي، رسانه و همراه مجموعا 40 نفر بوده است.

کليه هزينه ها شامل اسکان در هتل 5ستاره، تغذيه، دو بازي تدارکاتي، کمپ بسيار مناسب مجهز به زمين چمن، سالن بدنسازي ، استخر، سونا و کليه امکانات تمريني و همچنين حمل و نقل بوده و مجموعا حدود 45000دلار جهت اردوي 11روزه به تعداد 40 نفر با بهترين امکانات رفاهي وتمريني هزينه شده است.

هزينه هاي پروازي رفت و برگشت اين اردو رايگان بوده و بليط هاي هر 40 مسافر توسط شرکت هوايي اطلس جت بعنوان اسپانسر اين اردو صادر شده است.

دلايل مهم انتخاب ترکيه بعنوان محل برگزاري اردو، هواي مناسب در اين فصل از سال، دوري بازيکنان از حاشيه هاي جانبي، تمرکز و آمادگي فني و نظارت بيشتر کادرفني روي بازيکنان، کيفيت مناسب رفاهي و تمريني در سطح استانداردهاي اروپايي شامل هتل و مجموعه ورزشي، تغذيه مناسب و شرعي و شباهت طبخ آن به غذاهاي ايراني، برگزاري دو ديدار تدارکاتي با دوتيم مطرح ترکيه ( نماينده ترکيه در جام يوفا2014 ) و الجزاير( قهرمان ليگ الجزاير)، عدم نياز به صدور ويزا و تخفيف در هزينه هاي اقامتي و تامين هزينه هاي بليط هواپيما توسط اسپانسر است.

بديهي است برگزاري اردويي در اين سطح کيفي، کمي و هزينه اي در داخل کشور امکان پذير نيست و با توجه به سياست هاي مجلس شوراي اسلامي و وزارت ورزش و جوانان در ممنوعيت ارتزاق باشگاههاي ورزشي از بودجه دولتي و شفاف سازي هزينه ها ، باشگاه براي برگزاري اين اردو و کليه هزينه هاي خود از هيچگونه اعتبار و بودجه ريالي و دلاري دولتي استفاده نکرده و تمامي هزينه هاي اين اردو به شرح فوق الذکر از طرف اسپانسر پرداخت شده است.

باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال خود را موظف مي داند با پيروي از نص صريح قانون، از هرگونه هزينه از محل بيت المال جلوگيري کرده و با انتشار هزينه ها و شفاف سازي آن گام بلندي در سالم سازي فضاي فوتبال بردارد.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال , هزینه اردو استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:27 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک استقلال گفت: امسال شرايط تيممان بهتر شده است و مي‌خواهيم ناکامي فصل گذشته را جبران کنيم.


هاشم بيک‌زاده پس از ثبت قرارداد دوساله خود با استقلال اظهار داشت: دو سال ديگر در خدمت استقلال هستم و به اين تيم کمک مي‌کنم. يک پيشنهاد از تيم‌هاي آسيايي داشتم اما شرايطش خوب نبود و ترجيح دادم در استقلال بمانم.

به گزارش فارس، وي در خصوص شرايط اين تيم براي فصل بعد گفت: امسال شرايط بهتر شده است و اميدوارم بتوانيم با بازي‌هاي خوب ناکامي فصل گذشته را جبران کرده و هوادارانمان را خوشحال کنيم.

هافبک استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا مصدوميت به طور کامل برطرف شده است، گفت: آسيب‌ديدگي‌ام در همان مسابقات جام جهاني حل شده بود و آماده بازي بودم اما قسمتم نشد.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: بیک زاده , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:26 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران به عنوان بهترين پاسور ليگ جهاني 2014 انتخاب شد.


تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست برابر ايتاليا عنوان چهارمي رقابت‌هاي ليگ جهاني 2014 را کسب کرد.

در پايان اين دوره از مسابقات ليگ جهاني واليبال اسامي برترين بازيکنان اعلام شد که در اين بين ميرسعيد معروف، کاپيتان و پاسور تيم ملي واليبال ايران توانست عنوان بهترين پاسور را به خود اختصاص دهد.

در اين دوره از مسابقات، آمريکا قهرمان شد و برزيل در جايگاه دوم قرار گرفت. ايتاليا ميزبان هم توانست مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها: والیبال , بهترین پاسور لیگ جهان ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:24 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک مهاجم سپاهان با قراردادي قرضي به تيم فوتبال استقلال پيوست.


يعقوب کريمي هافبک مهاجم سپاهان با عقد قراردادي يک ساله به تيم فوتبال استقلال پيوست.

به گزارش فارس، اين بازيکن صبح امروز پس از توافق با مسئولان استقلال به مدت يک سال راهي اين تيم شد.

اين آخرين خريد استقلال براي ليگ چهاردهم بود.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: کریمی , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:23 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

خسرو حيدري قراردادش با استقلال را براي 2 سال ثبت کرد.


خسرو حيدري با حضور در هيات فوتبال تهران، قراردادش را با استقلال تمديد کرد.اين بازيکن قرارداش را با استقلال براي 2 سال ثبت کرد تا يکي ديگر از ملي پوشاني باشد که در استقلال ماندگار شد.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:22 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم در استقلال که خانه خودم است باقي ماندم.


آندرانيک تيموريان پس از ثبت قرارداد با استقلال در هيات فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در استقلال که خانه خودم است ماندم و اميدوارم که بازي‌هاي خوبي امسال براي تيم‌ام انجام دهم.

وي در مورد مصاحبه‌اي که چند روز قبل انجام داده بود و در آن اعلام کرده بود که اگر تعهدات پرداخت نشود با استقلال ثبت نمي‌کند ادامه داد: خوشبختانه همه مشکلات حل شده و آن صحبت‌ها هم درباره تعهدات گذشته بود که پس از جلسه با نظري‌جويباري آن مشکلات هم برطرف شد و مشکل خاصي وجود ندارد.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: تیموریان , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:21 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

شماره پيراهن بازيکنان استقلال در ليگ چهاردهم مشخص شد.


تيم استقلال خود را براي فصل جديد آماده کرده و با توجه به تغييرات نسبت به سال گذشته شماره پيراهن بازيکنان اين تيم براي فصل آتي به شرح زير اعلام شد.

محسن فروزان 1

خسرو حيدري 2

امير حسين صادقي 4

حنيف عمران زاده 5

اميد ابراهيمي 6

پژمان نوري 8

آرش برهاني 9

سجاد شهباززاده 10

محمد قاضي 11

جاسم کرار 13

آندرانيک تيموريان 14

هاشم بيک زاده 16

احمد جمشيديان 20

مهدي کريميان 23

ميلاد فخرالديني 34

داسيلوا 31

پيراهن شماره 10 اکبرپور به شهباززاده رسيده و پيراهن نکونام نيز بر تن اميد ابراهيمي است. همچنين شماره 7 فرهاد مجيدي به هيچ بازيکني سپرده نشده است.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: شماره بازیکنان ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:20 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

هافبک استقلال از فهرست آبي‌پوشان براي فصل خارج شد.


احمد جمشيديان ازفهرست اين تيم براي فصل اينده خارج شد.اين بازيکن پس از حضور يعقوب کريمي در استقلال از فهرست تيم قلعه‌نويي براي فصل آتي خارج شده و حالا بايد براي روشن شدن تکليف خود تا نيم فصل صبر کند.




موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: جمشیدیان , استقلال ,

تاريخ : چهار شنبه ا 17:18 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.