بهرام افشارزاده در خصوص اظهارات آندرانیک تیموریان، هافبک استقلال، اظهار داشت: امروز ۲۱ ماه رمضان است و بگذارید کمی استراحت کنیم. من از صبح فقط پاسخگوی اصحاب رسانه بودم. شما نمی گذارید ما کار خودمان را انجام دهیم و مرتب از این به آن می گویید و از آن به این و این باعث می شود کار ما خراب شود. 
 
وی درباره اینکه تیموریان مدعی شده اگر صاحب پناه نبود با استقلال مذاکره نمی کرد ادامه داد: به جز صاحب پناه، ۹ نفر دیگر هم در هیات مدیره حضور دارند و فقط وی نیست که در باشگاه استقلال زحمت می کشد. 
 
مدیرعامل استقلال در پایان خاطرنشان کرد: دیگر صحبتی ندارم. باز هم می گویم بگذارید استقلال روال طبیعی خودش را ادامه دهد.

موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:30 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

پايگاه اينترنتي "بليچر ريپورت" مانوئل نوير را بهترين بازيکن جام‌جهاني بيستم معرفي کرد. اين پايگاه همچنين در فهرست 100 بازيکن برتر جام جهاني نام دو بازيکن ايراني را قرار داده است.


 

پرونده‌ جام‌ جهاني بيستم با قهرماني تيم ملي آلمان به پايان رسيد. اين تيم در ديدار نهايي با گل دقيقه‌ 113 ماريو گوتسه، آرژانتين را شکست داد و عنوان قهرماني را به دست آورد. برزيل ميزبان نيز با قبول شکست سه بر صفر برابر هلند در مکان چهارم جاي گرفت.

پايگاه اينترنتي "بليچر ريپورت" در پايان جام بيستم 100 بازيکن برتر اين رقابت‌ها را معرفي کرد که دو بازيکن از تيم ملي ايران در اين فهرست حضور دارند. بنا بر انتخاب کارشناسان "بليچر ريپورت" آندرانيک تيموريان در رتبه شصت و دوم و مهرداد پولادي در رتبه هشتاد و سوم اين فهرست قرار دارد.

آندرانيک تيموريان: تيموريان بهترين بازيکن ايران در جام جهاني 2014 برزيل بود. او در واقع نقش دو بازيکن را در تيم ملي فوتبال ايران ايفا مي‌کرد. در واقع او با توجه به بازي ضعيف نکونام نه تنها وظيفه خود را انجام مي‌داد، که تلاش مي‌کرد کار نکونام را نيز در زمين انجام دهد. تيموريان به موقع تکل مي‌زد، فضاها را مي‌بست و حتي به کمک اميرحسين صادقي در خط دفاع مي‌آمد.

بهترين صحنه: نمايش تيموريان برابر آرژانتين. هر چند او در نهايت مغلوب مسي شد اما در اين ديدار نمايش خوبي داشت.

مهرداد پولادي: کسي فکر نمي‌کرد اين مدافع در جام جهاني چنين نمايش خوبي داشته باشد و در واقع توانست يکي از بهترين بازيکنان ايران در جام‌ جهاني 2014 برزيل باشد. بازي خوب پولادي در بازي نخست تيم ملي ايران در برابر نيجريه باعث شد ايران صاحب يک امتياز از ديدار نخست خود شود. پولادي بازيکني است که ابتدا در پست ها‌فبک بازي مي‌کرد اما به تازگي به دفاع چپ ملحق شد.

بهترين صحنه: ديدار برابر نيجريه در بازي نخست.

10 بازيکن برتر جام جهاني 2014 برزيل به شرح زير است:

1- مانوئل نوير (آلمان)

2- آرين روبن (هلند)

3- خامس رودريگس (کلمبيا)

4- خاوير ماسکرانو (آرژانتين)

5- دلي بليند (هلند)

6- توماس مولر (آلمان)

7- ليونل مسي (آرژانتين)

8- استفان دي‌وريج (هلند)

9- باستين شواين اشتايگر (آلمان)

10- نيمار (برزيل) 

برچسب‌ها: تیموریان , پولادی , بهترین بازیکن , جام جهانی ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:16 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

عضو هيات مديره استقلال مي‌گويد توقع قهرماني از تيمش طبيعي است، چرا که در کنار نام باشگاهش همه به ياد قهرماني مي‌افتند.


 

منصور پورحيدري درباره وضعيت استقلال و ارزيابي‌اش از اين تيم، اظهار کرد: بر پايه ليستي که آقاي قلعه‌نويي ارائه داده‌اند بازيکنان جذب شده‌اند و الحق و والانصاف آقاي نظري جويباري با تلاش شبانه روزي‌شان تيم خوبي را بسته‌اند. فراموش نکنيم که بودجه تيم رقم مشخصي بود و بر پايه مبلغ آن آقاي نظري جويباري بايد مذاکره مي‌کرد تا هم خواسته باشگاه انجام شود و هم خواسته کادر فني محقق شود. عملکرد ايشان به گونه‌اي بود که ما بالاتر از بودجه هزينه نکرديم و جا دارد از تلاش‌هاي نظري جويباري و افشارزاده تشکر کنيم.

به نقل از ايسنا، او اضافه کرد: در اين فصل نفرات خوبي در استقلال حاضر هستند. برخي از بازيکنان از فصل قبل حفظ شده‌اند و از طرفي ديگر ملي‌پوشان‌مان خيلي با ما راه آمدند و با تيم تمديد کردند. بازيکنان جديدمان از بهترين‌هاي ليگ هستند و خارجي‌هايمان هم کساني هستند که مي‌توانند در طول فصل مثمرثمر باشند. از طرفي ديگر در اين تيم جواناني حاضرند که اگر در تيم جا بيفتند، حرف براي گفتن دارند. از همه مهم‌تر اين که حداقل قراردادهاي ما دو ساله است و مي‌توانيم خيالمان را از فصل بعد هم راحت کنيم.

عضو هيات مديره استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا اين حق را به هواداران تيمش مي‌دهد که از سوي استقلال توقع قهرماني داشته باشند؟ عنوان کرد: توقع قهرماني نزد هواداران استقلال يک چيز طبيعي است. استقلال تيمي است که وقتي نامش مي‌آيد همه به قهرماني آن فکر مي‌کنند. تيم فعلي استقلال هم توانايي قهرماني را دارد. هر چند که اظهار نظر در اين باره زود است و بايد ديد که در طول مسابقات چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد، اما با نفرات فعلي استقلال و توانايي کادر فني اين تيم به نظرم استقلال مدعي اصلي قهرماني است. ما به موقع کار را آغاز ‌کرده‌ايم و هر بازيکني که با ما قراردادش را تمديد کرد يا با ما قراردادي امضا کرد، بلافاصله به تمرينات اضافه شد. البته صحبت‌هايي درباره جذب يک مهاجم خارجي شنيده‌ام که شايد با نظر کادر فني جذب کنيم و تيمي يک‌دست‌تر شويم.

پورحيدري در پايان در پاسخ به سوالي درباره کريم انصاري فرد و نپيوستنش به استقلال، گفت: اين بازيکن در ليست آقاي قلعه‌نويي بود و مهاجم بسيار توانمندي است که مي‌توانست به ما کمک کند، اما شرايط به گونه‌اي پيش رفت که نتوانست به استقلال بيايد و همان طور که گفتم اگر نياز باشد خود آقاي قلعه‌نويي براي جذب يک مهاجم خارجي اقداماتي را انجام مي‌دهند.

 





موضوعات مرتبط: استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال , قهرمان ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:12 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

اسلوبودان کواچ با تأکيد بر اينکه قدر بازي در مرحله نيمه‌نهايي را ندانستيم گفت: بازيکنان به تاکتيک‌هاي مورد نظرم عمل نکردند و خيلي بد بازي کرديم.


 

  اسلوبودان کواچ سرمربي تيم واليبال ايران پس از باخت مقابل آمريکا و بازماندن از راه‌يابي به فينال ليگ جهاني اظهار کرد: بازي بسيار مهمي داشتيم اما قدرش را ندانستيم. خيلي بد بازي کرديم. امروز تيم ايران بدون انرژي بازي کرد. خوب سرويس نزديم و شکست خورديم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: وقتي در چنين سطحي با تيم آماده‌اي چون آمريکا روبرو مي‌شويم کار خيلي سخت مي‌شود. اينکه تاکنون چگونه کار کرده‌ايم مهم نيست بلکه عملکرد تيم را در مهم‌ترين بازي تورنمنت قضاوت مي‌کنند و ما نبايد در چنين مقطعي اين‌طور بد بازي کنيم.

سرمربي تيم واليبال ايران در پاسخ به اين پرسش که آيا بازيکنان تيم ملي خسته بودند گفت: چنين نيست. بازيکنان تيم ما بعد از بازي ديروز شرايط خوبي داشتند. ما بد بازي کرديم. البته بازيکنان تلاش زيادي کردند اما اشتباهات تکنيکي و تاکتيکي زيادي در زمين داشتيم. من از دست بازيکنانم عصباني شدم زيرا وقتي که بازيکنانم به تاکتيک‌هاي مورد نظر من در زمين عمل نکردند واقعاً ناراحت شدم. 

برچسب‌ها: کواچ , والیبال , سرمربی ,

تاريخ : سه شنبه ا 16:4 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و آمريکا برخي از تماشاگران با در دست داشتن دست‌نوشته‌هايي از مردم فلسطين حمايت کردند.





برچسب‌ها: غزه , حمایت از غزه , والیبال ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه ا 15:58 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال فردا (يک‌شنبه) در ساختمان اين باشگاه تشکيل مي‌شود.


 جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال پس از يک هفته وقفه فردا در ساختمان اين باشگاه تشکيل مي‌شود.

جلسه هيئت مديره استقلال ساعت 12 با حضور اعضا برگزار مي‌شود.

برچسب‌ها: استقلال ,

تاريخ : دو شنبه ا 21:2 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

شرکت نايکي پيراهن جديد تيم فوتبال بارسلونا که شاگردان لوئيس انريکه آن را در فصل 15-2014 به تن خواهند کرد، رونمايي کرد.


  شرکت توليد لوازم ورزشي نايکي، لباس‌هاي جديد تيم فوتبال بارسلونا را رونمايي کرد که در اين لباس تغييراتي جزئي نسبت به پيراهن قبلي کاتالان‌ها ديده مي‌شود.

مهمترين تغيير اعمال شده در پيراهن جديد کاتالان‌ها، عريض‌تر و پررنگ‌تر شدن نوارهاي آبي‌ و اناري‌ رنگ آن است، ضمن اينکه در قسمت تحتاني يقه اين لباس هم شکاف V‌ شکل ديده مي‌شود که در آن پرچم ايالت کاتالونيا نقش بسته است. اين اولين باري است که کاتالان‌ها روي پيراهن خود از پرچم کاتالونيا استفاده مي‌کنند.

همچنين در قسمت داخلي پشت يقه اين لباس شعار معروف باشگاه بارسلونا «Més que un club» (چيزي فراتر از يک باشگاه) و عدد 1899 که سال تأسيس باشگاه است ديده مي‌شود.

در زير تصاوير پيراهن جديد تيم فوتبال بارسلونا را مشاهده مي‌کنيد:

برچسب‌ها: بارسلونا , پیراهن جدید بارسلونا ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه ا 20:52 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

تمرينات تيم فوتبال استقلال از فردا در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


با توجه به وضعيت زمين کمپ مرحوم حجازي و مرمت زمين چمن اين مجموعه تمرينات استقلال از فردا ساعت 18 در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال با اعلام اين خبر به فارس گفت: با توجه به تصميم امير قلعه‌نويي در ابتداي ماه مبارک رمضان تمرينات استقلال بدون حضور اهالي رسانه و تماشاگران در زمين شاره 2 برگزار خواهد شد.

وي افزود: با احترام به هواداران فهيم تيم استقلال و اهالي محترم رسانه حراست ورزشگاه آزادي از ورود هر گونه افراد به جز کادر فني و بازيکنان استقلال به داخل مجموعه جلوگيري به عمل خواهد آورد.

ماجدي در پايان گفت: فعلا تا پايان ماه مبارک رمضان شرايط به اين ترتيب است مگر آنکه تصميم آقاي قلعه‌نويي تغيير کند.

 


برچسب‌ها: استقلا , تمرینات تیم استقلال ,

تاريخ : دو شنبه ا 20:45 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

پيراهن هاي فصل جديد چلسي توسط بازيکنان اين تيم رونمايي شد






برچسب‌ها: چلسی , پیراهن چلسی , انگلیس چلسی ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه ا 20:40 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا

معاون حقوقي باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌هاي تيموريان گفت: طبق آيين نامه سازمان ليگ امضاي قرارداد داخلي معتبر و تعهد‌آور است.


 محسن بزرگي، معاون حقوقي باشگاه استقلال در خصوص ادعاي آندرانيک تيموريان مبني بر اينکه تا زماني که قراردادش ثبت نشود استقلالي نيست اظهار داشت:طبق بند 11 ماده 20 آيين نامه نقل و انتقالاتي سازمان ليگ به محض آنکه بازيکني با باشگاهي قرارداد داخلي امضا کند اين قرارداد و امضا تعهد آور و معتبر خواهد بود.

به گزارش فارس، دبير کميته انضباطي باشگاه استقلال توصيه‌اي هم به بازيکنان اين باشگاه کرد و گفت:به تمامي بازيکنان استقلال که با اين باشگاه قرارداد رسمي امضا کرده‌اند توصيه دارم که آئين نامه انضباطي باشگاه را به دقت مطالعه و مفاد آن را رعايت کنند. در اين فصل رکن قضايي باشگاه بر رفتار و گفتار و عملکرد بازيکنان به شدت نظارت مي‌کند و افشاي موضوعات داخلي باشگاه، انجام مصاحبه‌هاي انتقادي عليه باشگاه و دخالت در تصميمات مديريتي باعث مي‌شود تا مجازات‌هاي سنگين مالي را براي بازيکنان در نظر بگيريم.

وي در پايان خطاب به هواداران استقلال گفت: همه در تلاش هستيم تا فصل خوبي را آغاز کنيم و دوره بازيکن سالاري از نظر ما تمام شده و افشارزاده و نظري در فصل نقل و انتقالات ثابت کردند منت کسي را نمي‌کشند.

برچسب‌ها: استقلال , بزرگی ,

تاريخ : دو شنبه ا 20:31 نويسنده : صلاح الدین هیبتی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.